dinsdag 10 maart 2015

La la laaa lente kriebels!

Wat fijn hè dat je s ochtends wakker word gefloten door de vogeltjes en de zon die ons allemaal lente kriebels geeft. Normaal op zondag is het erg rustig hier in Berlikum, maar nu leek het wel of het hele dorp buiten aan het genieten was van de heerlijke voorjaarszon. Ik heb er in ieder geval ontzettend last van die voorjaarskriebels dus moest vandaag op pad om allerlei vrolijke bloemen te kopen (en die hebben natuurlijk een mooi plekje door het hele huis gekregen dat snap je wel.) Tip koop gewoon een aantal losse bloemen zet ze in verschillende hoogtes in de vaasjes en je hebt een veel speelser effect als bijvoorbeeld een boeket.

Deze foto is van afgelopen zondag wij hebben heerlijk buiten gezeten met een wijntje en lekker hapjes.






Ondertussen heb ik ook niet stil gezeten en ben ik druk bezig met verschillende leuke interieur projecten. Voor mijn collega en haar man mocht ik een ontwerp op maat maken met als woonwens/vraag 'wat de verschillende indeling mogelijkheden' zijn voor hun nieuwe woning. Wat heerlijk is om te doen, want als ik de mogelijkheid had was ik het liefste alweer een aantal keren verhuisd gewoon, omdat ik het fantastisch vind om in iedere ruimte de juiste balans qua meubels en sfeer te creëren. Best spannend was het wat ze van het ontwerp zouden vinden en daarom was ik extra blij toen ik hun enthousiaste en tevreden reactie kreeg. Onderstaand een kleine inspiratie van het ontwerp.

Heb jij ook een bepaalde vraag over een ruimte in je interieur, heb je het gevoel dat je niet de juiste balans hebt of een gebrek aan sfeer mist door de juiste kleurencombinatie? Ik sta open voor iedere vraag en wil je graag helpen om van jou huis een fijn thuis te maken.

Binnenkort nog meer leuks op mijn blog dus houd deze in de gaten!!!

Fijne week,







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen