donderdag 29 januari 2015

Liefde voor vintage

Hoe ouder hoe mooier.. ik kan heel erg blij worden van oude verweerde spullen ze stralen leven uit en dragen stuk voor stuk iets geheimzinnigs mee. Afgelopen zaterdag had ik lekker een vakantie dagje genomen en kon ik eindelijk weer langs mijn vaste vintage/kringloop adresjes want ja die zijn natuurlijk alleen maar open wanneer ik moet werken. Ik verlies vaak de tijd en dwaal heerlijk rond. Omdat overal iets voor en achter verstopt staat wachtend op een nieuwe eigenaar moet je goed kijken, al speurend naar iets moois trok een oud kinderstoeltje mijn aandacht en ik was verkocht. Nee mensen het is nog lang niet zover maar deze beauty kon ik niet laten staan, het leukste komt nog hij koste maar 5 euro ja dan is mijn dag al goed. 

Op naar mijn volgende adresje de woonwinkel in Leeuwarden als je van oude mooie spullen houdt dan moet je daar echt eens naar toe. Bij binnenkomst was ik direct verkocht daar stond een heel mooi oud bankje verweerd en hartstikke scheef maar in mijn ogen perfect juist daarom. Dus die was voor mij zo snel mogelijk zette ik hem bij de kassa balie neer zodat niemand deze mooi vondst meer van mij af zou nemen. En in gedachte zag ik hem al helemaal in onze woonkamer staan en was ik het stiekem al aan het afstylen. Bij thuiskomst direct aan de slag en het leuke is dat mijn ideetjes die ik in mijn creatieve brein al maakte ook perfect bij elkaar uitkomen, whalla een nieuw hoekje is geboren en als een kind zo blij!




Fijne dag! 







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen