dinsdag 1 april 2014

Stempelen maar!!!

Um..nee ik ben nog niet uit ge-do-it-yourself-t, in tegendeel ik heb de smaak goed te pakken!! Want het zelf maken is niet alleen leuk om te doen, het geeft je ook nog eens een super trots gevoel als je weer wat moois hebt gecreëerd ;)

Vanochtend (hopelijk) mijn laatste toets gehaald fingers crossed, we wachten in spanning af!!! Na een bijna drie uur durende zit waren mijn hersencellen lichtelijk overspannen dus ben ik even ter ontspanning de stad in gegaan (heel vervelend). Bij de Hema scoorde ik nog een mooi linnen kussenhoes in de opruiming, bij de Xenos kocht ik twee tubes acrylverf en toen op naar huis om aan de slag te gaan met mijn nieuwe project. 

Wat heb je nodig om dit thuis ook te maken:
- een aardappel
- Acrylverf in de kleuren zwart en wit
- een scherp mesje 
- schaar
- kussenhoes
- en een klein kwastje

Je snijd de aardappel door midden en maakt hiervan een stempel door je gewenste figuurtje uit te snijden. Daarna meng je de verf tot de gewenste kleur het beste is om ook een primer te gebruiken door de verf dan kun je de kussenhoes ook wassen. En dan stempelen maar! Na het drogen de kussenhoes op de warmste stand strijken en klaar ben je!

Tadaaaaaa... Super toch!? 

Wil je een kant en klare ge-customized kussen by-mariel? Dat kan ik ben ondertussen druk bezig met het opstarten van mijn webshop waar ik onder andere ook deze unieke items op wil verkopen. Laat even een berichtje achter of neem contact op via mijn mail adres mariella.houtsma@gmail.com

X-Mariel


1 opmerking:

  1. Leuk Mariel, vindt het ook altijd leuk om zelf dingen te maken. Helaas te weinig tijd om al die ideeën uit te voeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen