dinsdag 8 april 2014

Betonnen krukjes!!!!

Het begint steeds meer vorm te krijgen mijn website en vooral de producten die er onder andere op verkocht zullen worden!! Wij (mijn vriend en ik) hebben een fantastisch krukje ontworpen die ik jullie met trots wil presenteren!! Het krukje/tafeltje heeft een betonnen blad en zal in drie verschillende uitvoeringen verkocht worden, witte pootjes, blank hout pootjes en in een dip-dye variant. Mijn nichtje had zondag de primeur op haar verjaardag, het cadeau viel heel erg in de smaak gelukkig want ik vond het natuurlijk super spannend en leuk om haar de eerste te geven!! Dus ben ook erg benieuwd wat jullie er van vinden!!!

Ik ben druk bezig met de website maar voor de liefhebbers die niet kunnen wachten zijn de krukjes te bestellen via info@by-mariel.nl. De prijs ook niet onbelangrijk is vijfentwintig euro per stuk. 

19 April geef ik een workshop kussentjes pimpen op een ladiesnight in mijn woonplaats en ook zullen er een aantal van mijn eerste producten te koop aangeboden worden!! Ben heeeeel benieuwd hoe iedereen het zal vinden!! Ik hou jullie op de hoogte;) 

X-Mariel





1 opmerking: