maandag 17 maart 2014

NEW WEEK NEW GOALS!!!

Afgelopen zondag heb ik de Wonen&Co beurs in Groningen samen met mijn lief bezocht, heb daar heel veel inspiratie en informatie opgedaan voor mijn webshop plannen!! Inmiddels offerte binnen gekregen dus het begint echt een beetje te leven.. waaahhh leuk en spannend!!! Dus ik zit niet stil mijn brein draait dagelijks overuren om alle creatieve ideeën uit te werken etc. Maar dat is ook echt waar ik zoveel energie van krijg dus alleen maar leuk.

NEW GOALS
En natuurlijk waren er hele mooie items die ik gescoord bij verschillende stands. Met een tevreden grijns op mijn gezicht en weer enorme vlinders in mijn buik reden we naar huis. Want even serieus hoe leuk is het om daar volgend jaar ook tussen al die gave stands te staan?!! So new goals new adventures!!

En woensdag is de start van mijn nieuwe opleiding Interieur styling waar ik ook mega veel zin in heb, ben erg benieuwd wat er allemaal op me af gaat komen! Dus weer een nieuwe week vol nieuwe avonturen! 

Hier eerst even mijn vondsten op wonen&co.



















Fijne week

X-Mariel


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen