dinsdag 25 maart 2014

Feestje? Ga maar vast versieren want er is altijd iets te vieren!!!



Al een lange tijd wil ik graag de Sukha kralen slinger aanschaffen maar ik blijf de prijs echt te veel vinden, tot ik bedacht het gewoon zelf te maken. Na een hele zoektocht (op internet en diverse winkels) naar de juiste kralen gaf ik de moed al een klein beetje op, tot dat ik vandaag een geniaal idee kreeg!! Ik dacht ik ga de kralen gewoon van klei maken.... dus hups in de auto klei aanschaffen en als een gek aan de slag! Op pinterest kwam ik het idee van een vlaggetjes slinger tegen en kon het natuurlijk niet laten om ook deze te maken.

Hier eerst nog even een plaatje van de oh zo mooie Sukha kralen slinger.






Het resultaat na een middagje kleien! 


De klei kocht ik bij de hema werkt prima droogt zonder te bakken.

Ik ben erg blij met het resultaat en hoop dat ik jullie ook weer geïnspireerd heb;)

X - Mariel





2 opmerkingen:

  1. Ah Mariëlla, wat leuk weer! Van welk materiaal heb je de slinger gemaakt :D? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ilse!! :) Beide slingers zijn van klei gemaakt! X

      Verwijderen